بادهای پاییزی...

ریشه های من در خاکی است...که تو از نسل آن هستی...و برگهای من...با بادهای پاییزی در هوا رقصانند...همان بادهایی که سرنوشت تو با آن ها گره خورده...

در تپه های سرسبز...و چشم اندازهای دور...صدای خنده هامان که می پیچد...شب گویی تازه متولد می شود...

غم هم که از حضور تو...لب طاقچه،کنار آخرین گلدان...میان عطر اطلسی ها...کز کرده است...

نامت می شود عطرباران...صدایت می شود دریچه لبخندوآرامش...

حضور بی تاب تو...در آغوش زنده ی من...می شوم انتهای احساس...و همچون ماه که دریا را،توئی جذرومد زندگی مرا...

بگذار تا می توانند مرا از تو بازدارند...

آن ها نمی فهمند نظم آسمان شب چگونه به هم می ریزد...اگر ماهش را چه پیدا و چه پنهان...نداشته باشد...



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت11:38---17 آبان 1392
دلم گرفته از این شهر

که آدم هایش همچون هوایش ناپایدارند...

گاه آنقدر پاک که باورت نمیشود...

گاه چنان آلوده که نفست میگیرد!!!
پاسخ: منم دلم گرفته از این شهر و آدماش... :|


bahar
ساعت22:38---9 آبان 1392
up kardam...
پاسخ: میام...


احسان
ساعت21:58---9 آبان 1392
عالیه وبلاگت لینک شدی
پاسخ: مرسی...منم لینکتون میکنم!


bahar
ساعت21:11---9 آبان 1392
ahange webamo avaz kardam bia bebin khoob shode???
پاسخ: باشه میام الان... ;)


bahar
ساعت17:39---9 آبان 1392
slm ..khoobi???

inam mle khodete???

kheili ghashang bood ...afarin
پاسخ: salam...khoobam...are male khodame...merc :)))


ريحانه
ساعت20:02---8 آبان 1392
غم هم كه از حضور تو…لب طا قچه,كنار آخرين كلدان… ميان اطلسي ها…كز كرده است

اين خعلي قشنك بود

بكذار تا ميتوانند مرا از تو بازدارند…تاآخر متن…


پاسخ: مرسی دوست مهربان... :)


ريحانه
ساعت15:47---7 آبان 1392
دوتا از جمله هاش حرف نداش…


پاسخ: مرسی عزیزم اما کدوماش خب؟؟؟ ;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : یک شنبه 5 آبان 1392 | 21:55 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.